maanantai 3. maaliskuuta 2014

Jokanaisen painajainen - pelimies

Lankesin mä pelimieheen... vai lankesinko?

Ellit-sivustolta löytyy 10 vinkkiä miten tunnistaa pelimiehen.

1. Hän flirttailee muiden naisten kanssa

+ Ei onneksi ole flirttaillut meidän deittien aikana minun seurassani, eikä tietääkseni myöskään koko meidän tapailun aikana, vaikken olisikaan ollut paikalla.

2. Hän lausuu kohteliaisuuksiin verhottuja haasteita

-+ Blondi ei nyt tajua tätä kohtaa... :D Jos jotain veikkaan, niin kyllä lausuu.

3. Hän saa jatkuvasti tekstiviestejä

+ Kyllä, mutta ne on kavereilta, siskoilta... Onhan?

4. Hän välttelee perheensä esittelyä

+ Olen jo tavannut äidin ja kolme siskoa ja muutaman muunkin sukulaisen ja perhetutun. Lähimmät kaverit olen myös tavannut ja ollut avecina jo kaksissa bileissä.

5. Hänellä on jatkuvasti kiire

+ Mulle hänellä on aina aikaa. Ainakin on ollut ihan riittävästi tähän saakka :-)

6. Hän yrittää juottaa sinut humalaan

+ Ei yritä. En juo, eikä hänkään juo.

7. Hän ei anna sinun jäädä luokseen yöksi

+ Nytkin olen täällä hänen luonaan, vaikka hän itse ei ole paikalla :-) Enemmän mä täällä hänen luonaan öitä vietän kuin kotona.

8. Hän ei halua sitoutua

+ Hän se ensimmäisenä jätti hammasharjansa minun kylppäriini ja vaihtokalsarit pyykkikoriini.

+ Olemme facebookissa parisuhteessa. Se on mielestäni sitoutumista korkeimmillaan. Itse olen ollut avioliitossa, mutten vielä koskaan facebook-suhteessa, sillä se on mielestäni ollut pelottavampaa kuin avioliitto. Nyt sekin on sitten koettu.

9. Hän jää kiinni valehtelusta

+ Ei ole vielä jäänyt. Luojan kiitos, sillä se on sellainen asia, jota on todella vaikea antaa anteeksi.

10. Hän ei muista nimeäsi

+ Muistaa etunimen ja sukunimen. Toista nimeä on ollut vaikea muistaa, mutta annettakoon se anteeksi. Ja syntymäpäivä tuntuu myös olevan vaikea juttu, mutta niin se tuntuu olevan useimmille miehille...

Ei hän olekaan pelimies


Tyyppihän selvisi testistä kirkkaasti läpi :-) Jes!

Miksi testiä ylipäätään tein, johtuu siitä, koska hän kuitenkin luokittelee itsensä pelimieheksi. Pelaa sitten ilmeisesti jotain ihan muuta peliä... Se jää nähtäväksi, että mitä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.