torstai 13. helmikuuta 2014

Sulla on hyvät tissit

"Sulla on hyvät tissit. Ootko kuullut sen aikaisemmin?"
- Kyllä olen.

"Olinko edes kymmenen sakissa?"
- Ehkä.

"Sulla on hyvä peppu. Ootko kuullu sen aikaisemmin?"
- Olen.

"Sulla on hyvät reidet. Ootko kuullu sen aikaisemmin?"
- En muista kuulleeni.

Olen huomannut, että miehillä tuntuu olevan suuri tarve kehua asioista, joista kukaan muu ei ole aiemmin kehunut.

Mun tapauksessa miehillä vaan tuntuu olevan jo vaikeuksia löytää asioita, joista kukaan ei ole vielä aiemmin kehunut...

Sen muistan, että pohkeita on kehuttu ja silmiä, ripsiä, hiuksia, huulia, hymyä, vatsaa, pillua, jalkateriä, varpaita, suihinottotaitoja, kokkaustaitoja, ääntä…
Kyllä, on kehuttu.

Mutta mitä se haittaa? Jos en ole sitä sinun suustasi vielä kuullut, kerro ihmeessä. Eikä se haittaa, vaikka sanoisit sen joka päivä ;-)

Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että minua kehutaan päivittäin.

Toisekseen minulla on niin huono muisti, että voi olla, etten muista sinun lainkaan kehuneeni minua eilen. Siksikin on hyvä, että teet sen uudestaan, etten vain kuvittele, ettet enää tykkääkään minusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.