torstai 6. helmikuuta 2014

Treffien pukeutumiskoodina stringit

Olin treffeillä, joiden ohjelma oli minulle yllätys. Tiesin ainoastaan, ettei minua viedä syömään. Tämän johdosta sitten kysyin, että onko jotain tiettyä mitä huomioida pukeutumisessa. Minulla ainakin vaikuttaa pukeutumiseen, ollaanko menossa kahden tunnin kävelylle vai kenties museoon. Etenkin näin Suomen talvikeleillä.

Treffien pukeutumiskoodi


Vastauksena sain todella pitkän selostuksen, jossa käytiin läpi jopa vaatteiden materiaalit ja värit. Myös pikkuhousujen malli kerrottiin ja meikkausohjeet.

Olin shokissa. What the fuck.

En voinut kuin nauraa. Siinä hekottaessani yritin samalla kertoa kämppikselle mille nauran ja sain lopulta viestin luettua hänellekin.

Siinä meni hetki sulatellessa, että onko tämä jätkä ihan aikuisten oikeasti tosissaan.

Kun olin vihdoin rauhoittunut, lähdin käymään listaa kohta kohdalta läpi.

"Laita vaatetta päälle, ollaan ehkä ulkona. Kuitenkin siten, että pystyt riisuutumaan nopeasti jos mennään sisälle." Nopeasti pitäisi saada riisuttua vaatteet... jaa'a...

Esitetty väritoive oli sellainen, jota minulla ei ole lainkaan vaatekaapissani, koska se ei sovi minulle yhtään.

Annetut meikkiohjeet jätin tyystin noteeraamatta.

Vaatemerkit eivät saaneet olla näkyvästi esillä ja vaatteet saivat korostaa korkeintaan omaa luonnetta.

Arkivaatteet, ei bilevaatteet.

Kiellettyä materiaalia pitsiä en laittanut päälleni.

Vaatteiden piti istua hyvin ja niissä piti pystyä liikkumaan helposti.

Alushousumallitoive oli sellainen, jota en koskaan käytä. Mutta totta puhuen laitoin sitten stringit jalkaani treffeille. Ihan piruuttani, vaikken ajatellut antaa hänelle minkäänlaista mahdollisuutta nähdä niitä.

Eikä hän myöskään päässyt niitä näkemään - ei niillä treffeillä ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.