maanantai 23. joulukuuta 2013

Olen rakastunut...

…tai siltä musta ainakin tuntuu.

Oireet täsmää:

  • ei väsytä
  • ei saa unta
  • ei malttaisi millään mennä nukkumaan tai nukkua
  • ei ole ruokahalua
  • syöminen onnistuu vain kun tunkee pakolla ruokaa suuhun
  • olen loistotuulella
  • olen tosi onnellinen ja iloinen
  • tuntuu että kaikki on ihanaa ja loistavaa

Ongelmana vain on, etten tiedä kehen olen rakastunut, mutta yksi veikkaus on - minä :-)

Nyt kun vihdoin olen yksin, ja sinut sen asian kanssa, että olen yksin, ja haluankin olla yksin ja nauttia vapaudestani, tuntuu että ihania miehiä pukkaa kaikista ovista ja ikkunoista.

Pelkästään jo tälle viikolle saanut kuudelta eri mieheltä treffikutsun… Kyllä siinä jo vähemmästäkin tämän tytön pää menee pyörälle.

Sitten miehillä on tietenkin vielä kauhea kiire, koska jokainen haluaa ensimmäisenä ehtiä viedä tämän tytön sydämen.

Mutta saa nyt nähdä annanko mun sydäntä kenellekään, vai pidänkö sen vain itselläni. Minä nimittäin ainakin pidän siitä hyvää huolta. Noista miehistä ei ole niin takeita, että miten ne siitä huolehtii. Hylkääkö heti, kun uutuudenviehätys on ohi, vai vaaliiko sitä loppuelämänsä kuin kallisarvoista ainutlaatuista aarretta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.