torstai 12. maaliskuuta 2015

Ahkera deittailu tuotti lopulta tuloksen ja löysin elämäni miehen

Neljästä aktiivisesta nettideittailuvaiheesta on nyt kaksi jo käsitelty. Kukin vaihe opetti minulle jotain uutta deittailusta ja opetti minut toimimaan määrätietoisemmin ja laadukkaammin.

Ensimmäisessä vaiheessa lankesin ensimmäiseen mieheen, jonka tapasin.

Toinen vaihe kesti parisen viikkoa, kunnes lankesin exäni kaveriin, jolle valitin nettideittailun älyttömyyttä. En siis alkanut seurustelemaan nettideitin kanssa, vaan entisen nettideitin kaverin. Mutta toisaalta, ilman nettideittiä, en olisi tuotakaan miestä ikinä kohdannut.

Kolmas deittailuvaihe oli pisin - 2 kuukautta. Kesä hidasti prosessia, kun tuli itsekin vietettyä aikaa mökillä ja deititkin olivat ties missä lomailemassa. Kesä toi myös kaikki hullut piilostaan, ja opin kantapään kautta, ettei kannata toiselle paljastaa henkilöllisyyttään tai oikeita yhteystietojaan edes ekojen treffien jälkeen. Varoittava esimerkki siis tiedossa seuraavaksi. Otin opikseni ja hankin neljänteen vaiheeseen prepaid liittymän nettideittejä varten.

Neljäs vaihe kesti 3 viikkoa joulun ja uuden vuoden tienoilla. Olin aktiivinen, tehokas ja päämäärätietoinen. Kävin kahden viikon sisällä treffeillä seitsemän eri miehen kanssa. Tämä vaihe sisälsi myös herrasmiestreffit ja elämäni huonoimmat treffit. Yhden miehen kanssa ehdin käydä jopa kolmilla treffeillä, joiden jälkeen pystyin vihdoin sanomaan, ettei jutusta tule mitään.


Näin ollen olin vihdoin valmis tapaamaan miehen, jonka olin jättänyt sokerina pohjalle. Ideana oli, että halusin tavata muut ensin, jottei sitten jää mietityttämään, olisiko joku muu sittenkin ollut parempi vaihtoehto. Olin jo tavannut ja hylännyt muut ehdokkaat. Olin valmis tapaamaan elämäni miehen stringeineni, ja vaikka ensitreffimme eivät menneet ihan kuin Strömsössä, olemme olleet erottamattomat siitä lähtien.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.