maanantai 23. maaliskuuta 2015

Kesäiset treffit Seurasaaressa

Toiset mukavat kesäiset ulkoilmatreffit olivat Seurasaaressa. Tapasimme sillan luona mantereen puolella ja ostimme kioskista jäätelöt. En muista tarjosiko mies.

Sen muistan, että vessan hän tarjosi, koska ulkohuussit olivat suljettuna ja ainoa lähialueella ollut vessa oli maksullinen ulkovessa, eikä minulla ollut kolikoita. Koska muistan tämän, oletan, ettei hän tarjonnut jäätelöä, sillä minulla kyllä yleensä jää herrasmieseleet muistiin, sillä ne ovat sen verran harvinainen herkku nykyään.

Lisäksi muistan sen, että hän halusi ostaa jäätelöt siitä kioskista, jossa oli kesän loppuunmyynti jo alkanut - suppeampi valikoima, mutta halvempi hinta.

Kysymystulva


Miehellä oli niin kiire päästä kysymään kysymyksiä, ettei meinannut minun antaa jäätelöäni syödä. Lopulta keskeytin kysymystulvan ja huomautin, että haluaisin syödä jäätelöni ennen kuin se sulaa auringossa käsiin, jolloin hän hieman hellitti hetkeksi.

Mies oli insinööri, jolla riitti kysymyksiä. Kävimme noilla treffeillä läpi vaikka mitä aiheita. Molempien erot muun muassa puitiin läpi. Keskustelimme myös todella aroista asioista. Hänelle ei mikään aihe tuntunut olevan tabu.

Rahaongelmat ei näy päällepäin


Kun totesin johonkin kysymykseen, että on ollut hieman taloudellisesti tiukkaa hän katsoi minua päästä varpaisiin, ja totesi ettei se ainakaan päällepäin näy. Tietenkin tarkoittaen, että olin ihan hyvissä lihoissa. Todella ”kauniisti” sanottu ensimmäisillä treffeillä. Opin kyllä todella pian, että tuo mies puhuu aina kaunistelematta.

Valttikorttina auto


Kiersimme kävellen koko saaren tuona kauniina aurinkoisena kesäpäivänä. Hetken istuimme penkillä ihaillen merimaisemaa. Saarikierroksen lopuksi saatoin miehen kävellen hänen autolleen, jonka hän oli parkkeerannut hieman kauemmas. Itse asuin silloin aivan siinä lähistöllä, joten olin tullut paikalle kävellen.

Matkalla autolle hän tenttasi minulta haluanko nähdä vielä uudestaan. Totesin vain, etten ainakaan ole vielä löytänyt syytä, että miksei. Näin jälkikäteen viisastellen, olisikin ehkä pitänyt ennemminkin miettiä, että miksi?!?


Hieno auto munan jatke?


Miehellä oli upea 50 000 euroa maksanut mittatilauksesta valmistettu Audi. Ei ihme, että halusi minun näkevän autonsa. Yritti saada minut jopa istumaan sinne, mutta totesin vain, että ehkä ehdin istua siellä vielä myöhemminkin.

Ja niinhän minä ehdikin. Olin nimittäin juuri tavannut tulevan miesystäväni. Mutta tuosta suhteesta lisää myöhemmin. Siinä nimittäin oli jotain todella outoa. Silloin en vain tiennyt oliko se outo asia suhteessa minä, mies vai se suhde…

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.