perjantai 28. marraskuuta 2014

Miesten voimakkaampi seksivietti on myytti

Minulla on voimakas seksivietti. Luulin varoittaneeni asiasta jopa Suomi24:n deitti-ilmoituksessani, mutta muistin väärin. Joissain keskusteluissa se kuitenkin mielestäni tuli esille. Eivätpä ne miehet uskoneet. Lesoillivat vain, että kyllä heillä on voimakkaampi seksivietti.

Paskan marjat.

En ole vielä tähän päivään mennessä tavannut miestä, jolla olisi voimakkaampi seksivietti kuin minulla. Jossain vaiheessa ne aina hyytyy ja luovuttaa. Ei minulla ole rajaa, jolloin sanon, että ei kiitos enää. Nyt on saatu seksiä tarpeeksi.

Yksi sun toinen on kärsinyt kipeästä sukupuolielimestä suhteessa kanssani. Muna ei vaan kestä panemista niin kovaa ja usein kuin haluaisin. Jotkut ovat rohkeasti luovuttaneet ja tarttuneet dildoon, jolla panna minua.

Torjunta sattuu


Se tekee kipeää, kun tulee torjutuksi. Kun ei saa vastausta halaukseen. Kun toinen kääntää kasvot pois suudelman alta. Kun toinen siirtää kätesi syrjään ja kääntää selän sängyssä.

Se sattuu.

Ymmärrän miehiä, jotka käyvät vieraissa, kun oma nainen ei anna. En sano, että hyväksyn pettämistä, vaan että ymmärrän läheisyyden kaipuun ja tarpeen.

Saatuani kaksi peräkkäistä seksitorjuntaa nykyiseltä mieheltäni, alkoi minullakin mielessä pyöriä muut mahdollisuudet, muut miehet, ja öisin näin seksiunia.

Mitä jos tämä nykyinen mies ei oikeasti enää haluakaan minua? Mitä jos hän ei nauti halauksistani? Ei halua suudelmiani? Ei enää kaipaa sitä mitä minä voin tarjota?

Minun kärsivällisyyteni ei tule riittämään yhtä kauan kuin rakkaalla ex-miehelläni, joka suvaitsi silloista kuivaa kauttani vuosia. Älä kysy, en tiedä mikä ruuvi minulla silloin oli löysällä. Jotenkin onnistuin kieltämään oman seksuaalisuuteni kokonaan myös itseltäni. En edes masturbaatiota harrastanut. Ei mitään.

Kompromissi


Minä olen monesti auttanut mieheni tyydytykseen, vaikka itseä on väsyttänyt tai jopa oikeasti särkenyt päätä, saamatta siitä itse mitään.

Eikö vastapalveluksesi voisi odottaa, että joskus kun minun tekee mieli, mutta hänen ei, hän voisi hyväillä minua. Vai onko hommat tehtävä täysin itse? Minusta asetelma ei silloin ole reilu, koska hän pakottaa minut auttamaan häntä. Ja jos en auta, hän kiukuttelee, mitä en jaksa katsoa, ja autan sitten vaikka ei huvittaisi ja/tai jaksaisi millään.

Mies perustelee haluttomuuttaan tyydyttää minut sillä ettei saa siitä mitään itselleen. Yllätys, yllätys! En minäkään aina saa siitä mitään kun tyydytän mieheni. Etenkään jos olen väsynyt ja/tai stressaantunut. Silloin ei voisi vähempää kiinnostaa kun pää on täynnä huolia ja murheita. Mutta tällainen tilanne on paras hetki pienelle rentoutusharjoitukselle esimerkiksi suuseksin vastaanottamisen muodossa. Mutta valitettavasti sitäkään mieheni ei harrasta. Varmaan siksi, kun ei kiihotu siitä itse. Mutta mitäs se näkökulma, että kiihottuu siitä, kun tietää toisen kiihottuvan. Minä ainakin osaan kiihottua, kun mieheni kiihottuu kosketuksestani. Miksei hän osaa taikka halua kiihottua minun kiihottamisestani?

Miesten voimakas seksivietti on urbaani legenda


Mies, jolla on voimakkaampi seksivietti kuin minulla, on myytti niin kauan kunnes sellaisen kohtaan. Vielä ei ole tullut vastaan, äläkä sinäkään tule lesoilemaan. Kyllä sinäkin jossain vaiheessa uuvut. Oli sitten kyse päivästä, viikosta, kuukaudesta tai vuodesta. Raja sinullakin tulee vastaan mitä sinun munasi kestää.

Onneksi on saksalaista kestävää laatua oleva vibraattori, jossa on uudelleen ladattavat patterit. Siinä laitteessa riittää virtaa vielä pitkään senkin jälkeen, kun mies on saanut ja nukahtanut tyytyväisenä.

Jos en saa seksiä, haluan pusuja ja haleja. Niistä ei muna kulu. Vai onko sekin liikaa vaadittu? Ei minun mielestäni. Ei minun unelmapuolisoltani.

P.S. Jos se kerran on totta, että naisillä on voimakkaampi seksivietti kuin miehillä, niin sittenhän en voi vertaistani löytää muualta kuin saman sukupuolen edustajista. Mielenkiintoista... Pitäisiköhän tutkia asiaa tarkemmin ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.